lördag 1 oktober 2016

Sveriges 11 bästa bokbloggar

När jag satt och åt frukost en dag på Bokmässan förra helgen fick jag ett mejl med en nyhet som gjorde mig så glad, stolt och hedrad. Min lilla blogg är utnämnd till en av Sveriges 11 bästa bokbloggar av Bonniers Bokklubbar. Titta bara vilken fin motivering/beskrivning de har till min blogg, som dessutom var den som nämndes först (men jag tror att det är utan inbördes ordning vi radas upp).

Förutom min blogg är det Bokhora, Jennies Boklista, enligt O, Fiktiviteter, Beas Bokhylla, Lyrans Noblesser, Hyllan, Litteraturkvalster & småtankar, Bokstapeln och Bokomaten. Det är ett intressant gäng dessa 11 bloggar. Det finns flera fina bloggar som jag saknar på listan och som jag tycker borde ha en självklar plats men nu är det ju inte jag som gjort urvalet och jag är så glad att min blogg kom med på listan över huvud taget.

Utnämningen kom i samband med att Bonniers Bokklubbar lanserar sitt digitala magasin Inspiration by Bonniers Bokklubbar vars första nummer du kan läsa här, länk

12 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.