tisdag 4 oktober 2016

Fynda ungdomsböcker

Ni får inte missa det finfina erbjudande som Adlibris nu har på ungdomsböcker. De säljs för 99kr fram till och med 6 november och är en del av deras kampanj med läsning till Läslovet v.44. Jag tänkte tipsa om några av mina favoriter bland de utvalda titlarna. Längst ner kommer jag länka till de av dem som jag har hunnit recensera här på bloggen så ni kan läsa mer om vad jag tyckte om dem. För övrigt behöver du ha läslov för att köpa någon eller några av dessa böcker och visst vore det toppen om vi alla kunde få en veckas läslov trots att vi inte går i skolan längre? Så här efter Bokmässan hade det varit perfekt att få en vecka att försöka läsa ikapp.

Du, bara av Anna Ahlund
Dumplin' av Julie Murphy
Gudarna av Elin Cullhed
Jack av Christina Linström
Jag lever, tror jag av Christine Lundgren
Var är Audrey? av Sophie Kinsella
Skärvor av minnen av Laurie Halse Anderson
Som stjärnor i natten av Jennifer Niven
Vad gör man inte av Maja Hjertzell
Om jag var din tjej av Meridith Russo
Vattnet drar av Madeleine Bäck
Vi ses i mörkret av David Wiberg

Läs mina recensioner av Du, bara, Var är Audrey?, Skärvor av minnen, Som stjärnor i natten.

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.