lördag 11 juni 2016

Nästan två säsonger säkrade av Bladen Brinner

Bilden har jag lånat från bladenbrinner.se och är illustrerad av Emma Adbåde
Det är idag, lördag, fem dagar kvar av kickstarterkampanjen för Bladen Brinner. På bara några dagar säkrades första säsongen med 10 avsnitt. Då höjde Lisa Bjärbo och Johanna Lindbäck målet först till fem avsnitt till och när det målet var avklarat till nuvarande mål som är 140 000kr. Om de får ihop det blir det två hela säsonger med 10 avsnitt vardera. Jag kampanjar som aldrig förr på Twitter men har missat att uppdatera lika ofta här på bloggen. Det här är en podcast som jag brinner väldigt starkt för och jag hoppas innerligt att det blir två hela säsonger (minst). Så nu när slutet på kampanjen är nära och vi är så är uppe och nosar på målet önskar jag att ni går in och stöttar podden om ni inte redan har gjort det. Det räcker med en hundring (många bäckar små ni vet). Det saknas när jag skriver det här 4250kr och stöder podden här ni här, länk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.