söndag 23 augusti 2015

Veckan på Kulturkollo



Det har idag gått en vecka sedan jag offentligt blev den sjunde medlemmen hos Kulturkollo. Jag blev så otroligt rörd över alla fina kommentarer/sms och glada tillrop på nyheten från vänner, bekanta och läsare både här och på kollo. Under veckan har det blivit en en hel del inlägg och jag tänkte börja en ny tradition här där jag varje söndag länkar till mina inlägg där så att ni inte riskerar att missa något inlägg (även om jag givetvis hoppas att ni går in och läser regelbundet där).

Jag började starkt med tre inlägg under söndagen. Det var ett hej det här är jag-inlägg. Jag berättade hur jag sorterar mina böcker i bokhyllan. Och så passade jag givetvis på att lyfta och hylla ungdomsböcker. Under veckan som varit skrev jag ett inlägg om hur mycket jag tycker om Parkteatern och Kulturfestivalen. Sen hade vi ett gemensamt inlägg om våra favoritupplevelse under sommaren.

Sen hoppas jag att ni som bloggar inte har missat att vi på Kulturkollo är officiella partner till Bokmässan. Vi kommer att hålla bloggrummet öppet, ordnar på torsdag ett bokälskarmingel och på lördagen ett fantasymingel. Glöm inte att anmäla er till minglen för det är begränsat antal platser.

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.