måndag 3 november 2014

Möt mina bloggambasadörskollegor

Vi är ett gäng som är officiella bloggambassadörer för Augustpriset i höst. Nu har jag fått klarhet i vilka de andra är. Låt mig presentera mina kollegor: 

- Bokunge
- Boktokig
- Apans
- Bokdivisionen 

Vi kommer alla att ha olika fokus (jag har barn- och ungdomskategorin) men vi kommer också att blogga generellt och brett om Augustpriset. Det ska bli skoj att följa de andra ambassadörena och se vad de lyfter upp. Men det är ju fler som skriver om Augustpriset på bloggar, Twitter, Instagram etc även om de inte är ambassadörer och det är ju minst lika roligt att läsa dessa inlägg. Den här veckan kommer jag att läsa de nominerade till Lilla Augustpriset. Gör det du med och kom ihåg att du kan vara med och rösta fram vinnaren. 

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får ett riktigt trevligt ambassadörsskap!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag också, och skoj att du tittat in här!

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.