fredag 7 mars 2014

Bloggstafett med John Green rond 2

Bilden har jag lånat från bonniercarlsen.se
Förlaget Bonnier Carlsen kör även i vår en bloggstafett med en John Green-bok. Den hr gånger är det hans Pappersstäder som står i fokus. Förra gången var det Förr eller senare exploderar jag, som jag för övrigt var på en trevlig bloggträff om ledd av Lisa Bjärbo. De håller för fullt på och byts av i stafetten och så här långt har följande bloggat:
Jonna Lindberg
Bokugglan
Västmanländskan
I hyllan
Boktjuven
Bokholmen
Bokpotaten
Breakfast Bookclub
Kattugglan
Lexie läser 
Kim Kimselius
Jag köpte boken på engelska när jag var i London i maj förra året. Men den har ännu inte blivit läst och jag är sugen på att läsa den svenska utgåvan också, för att sedan kunna jämföra. Vi pratade om boken, dess titel och omslag på bloggträffen då för ett år sedan. Och den här gången har de lyckats både med omslag och titel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.