onsdag 6 november 2013

Sveriges Radios Romanpris

Bilden har jag lånat från sverigesradio.se
Just nu söker Sveriges Radios Romanpris jurymedlemmar. Så här skriver de på sin hemsida:
Vi söker sju läsande lyssnare som är intresserade av romaner och vill prata om vad de läst med andra - i radio. Lyssnarjuryn bestämmer vem som får Sveriges Radios Romanpris 2014 så berätta om dig själv och vad du är intresserad av, vilka böcker du tycker om och varför. En till två A4-sidor är lagom. Mejla: romanpriset@sverigesradio.se eller skicka brev till: Kulturredaktionen, Sveriges Radio 105 10 Stockholm, märk kuvertet "Romanpriset". 
Mellan den 15 oktober och den 15 november är brevlådorna öppna!
Källa: sverigesradio.se
Jag tycker att ni ska söka. Tänk vilken rolig grej att få vara med och utse ett så prestigefyllt pris.

2 kommentarer:

  1. Ska du söka? Jag har funderat på det, men tror jag skippar. Känns som det kan ta rätt mycket tid. Säkert jättekul dock!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det törs jag inte :-) Berätta om du sökte sen eller inte.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.