fredag 7 december 2012

Jukmys hos förlag 3.0

Efter en fantastiskt mysig långfika med en vän jag sett på tok för lite av i höst begav vi oss till Sekwa förlag för lite julstämning som de döpt eventet till. Vi halkade runt i backen vid Götgatan och kom sedan in i värmen hos förlaget. Där bjöds vi på glögg, vin och pepparkaka, trevliga pratstunder, bokköp och en stunds mental vila efter en lång arbetsvecka. På inrådan av Mrs E köpte jag en bok, dock inte en av de hon rekommenderade, det blev Drömbokhandeln av Laurence Cossé. Den ser jag fram emot att läsa under julledigheten sen.

2 kommentarer:

  1. Åh, jag har varit jättesugen på Drömbokhandeln! Hoppas du kommer gilla den ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Återkom efter jul när jag läst den så får vi se vad jag tyckte om den :-)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.