lördag 8 december 2012

Bokbloggsjerka 7- 10dec

Den här veckan undrar Annika i sin bokbloggsjerka följande:

Finns det någon bok som du på eller annat sätt alltid återvänder till? 

Det finns några böcker som jag läser om och läser om, mest valda delar ur dem snarare än hela men för att jag tycker så mycket om dem. De är fyra stycken och jag brukar läsa lite ur dem när jag har svårt att varva ner och ska sova. Utan inbördes ordning då:
Jo jag vet de är alla fyra böcker med kärlekstema :-) Men det funkar så bra att somna med något välbekant och trevligheter som kärleken är i dessa böcker. 

6 kommentarer:

  1. Fina böcker att återvända till! Dock tror jag du menar Johanna Lindbäck och inte Johanna Nilsson :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jupp det gjorde jag och nu har jag ändrat det. Tack så mycket för att du är så uppmärksam.

      Radera
  2. Välkommen hem är en fin bok.

    SvaraRadera
  3. Helt nya titlar för mig, ska genast kollas upp! :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.