måndag 5 november 2012

Huvudvärk

Jag har sedan förra veckan så gott som dagligen haft en otroligt jobbig huvudvärk. Troligen är det spänningshuvudvärk. Jag har inte orkat med särskilt mycket. Förra veckan var jag första halvan nästan sängliggande efter jobbet och under andra halvan pinade jag mig igenom huvudvärken och skrev en hemtenta. Därför har jag inte orkar blogga så mycket på senaste tiden. Idag åkte jag raka vägen hem från jobbet och vilade så det blev dessvärre inte Med hjärtat för bokenBerwaldhallen som jag verkligen sett fram emot. Jag kommer att ta det väldigt lugnt den här veckan i hopp om att bli av med huvudvärken så det kanske blir lite låg aktivitet här den här veckan också.

14 kommentarer:

  1. Vila och krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och efter lite vila känns det nu bättre.

      Radera
  2. Krya på dig och vila upp dig med lite filmer. kanske dags för den långa versionen av Stolthet och fördom nu? Följt av Lost in Austen? Kram iaf :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade så ont i huvudet att jag varken kunde läsa eller titta på två/datorn så det blev ingen Stolthet och fördom. Men kanske i jul sen.

      Radera
  3. Usch! Hoppas du mår bättre snart. Ibland får man ta paus från bloggen :)

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Det var inte kul alls men nu är jag på banan igen.

      Radera
  5. Vad jobbigt! Jag har också mycket huvudvärk i perioder. Hoppas att du mår bättre snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen hämmande med huvudvärk. Men nu mår jag bättre.

      Radera
  6. Låter jobbigt! Krya på dig :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.