torsdag 9 augusti 2012

Stockholms skärgård

Jag har varit ute i Stockholms skärgård sedan i söndags och kom hem igår onsdag. Det var helt fantastiskt och underbart. Jag hälsade på en kär vän som har sommarstuga där. Vi har haft riktigt bra väder med några skurar två kvällar. Dagarna har ägnats åt att åka båt på havet, ligga på klippor och sola, bada (första gången på 10 år som jag badar i annat än en pool), suttit på altanen och pratat i timmar, ätit gott, plockat hallon (3 liter), blåbär (2 liter), svamp (en stor korg), åkt moppe och känt mig som en tonåring igen samt bara njutit. Det blev inte mycket läst förutom ViLäser och Dagens Nyheter.

Nu åker jag ner till Göteborg och går på musikfestival. Är åter hemma och vid en dator på söndag kväll. Blir dock lite mobilbloggande under tiden. Sen är den här semestern slut och det är dags att börja jobba nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.