onsdag 1 augusti 2012

Den allvarsamma leken

Bilden har jag lånat från sverigesradio.se/p1
Idag kör Sveriges Radio P1 igång önskerepris i Radioföljetongen. Det är Krister Henriksson som läser Den allvarsamma leken. Jag har boken i bokhyllan men oläst så jag tar det här tillfället i akt och lyssnar på tydligen av av de finaste kärlekshistorier som någonsin skrivits (har jag läst om boken i alla fall). Från och med idag 1augusti kl 11.35 (mån-fre) med repris kl 19.35 (mån-tors samt lör) går det att lyssna.

4 kommentarer:

  1. Ah, tack för tipset! Rattar genast in :)

    SvaraRadera
  2. Jag läste Den allvarsamma leken i början av sommaren och tyckte mycket om den! Passar nog fint som radioföljetong.

    SvaraRadera
  3. Stockholmsflickan: välkommen hit. Den är väldigt fin som radioföljetong. Henriksson läser helt ljuvligt.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.