tisdag 17 juli 2012

Dubbelt upp för X-publishing

Bilden är tagen av moi
© Sincerely Johanna
Sist jag var på bibblan lånade jag med mig en trave böcker. I den bokhögen lånade jag två böcker från eminenta förlaget X-publishing. De och Gilla böcker  (som jag tänkt skriva om separat lite senare) hör till mina favoriter bland förlag som ger ut suveräna ungdomsböcker (som kan läsas av alla åldrar även om de får den kategoriseringen i hyllorna). Böckerna jag lånade var Lia Hills bok Nybörjarguide till livet eller kaosteori samt Dash och Lilys utmaningsbok av Rachel Cohn och David Levithan. Jag tog med båda böckerna till husvaktandet jag ägnar mig åt just nu och har börjat på Nybörjarguide till livet eller kaosteori och gillar den så här långt. Recension kommer när den är utläst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.