torsdag 13 oktober 2011

Ordning och lättillgänglig reda

Eftersom jag alternerar mellan tre olika datorer dagligen (två hemma och en på jobbet) är det inte alltid lätt att komma åt mina favoritbloggar. Jag har längre prenumererat på bloggar i bokmärkesform. Men det blev för jobbigt att synka dessa på de olika datorerna när det hela tiden tillkom nya bloggar som jag vill följa. Jag är medveten om att det finns flera sidor som kan hjälpa mig att hålla koll på de bloggar jag vill följa. Jag har dock inte fallit för någon av dem. Sen hittade jag det sätt som min kära vän Mrs E använder sig av, att ha dem i en lista på bloggen där det syns när en blogg har uppdaterats. Nu kan jag lätt komma åt mina favoriter oavsett vilken dator jag sitter på.

Ps. Jag är fortfarande sugen på fler tips på bra och intressanta bokbloggar. So hit me! Ds

2 kommentarer:

  1. Vilken bra funktion. Den tror jag inte finns på wordpress :( . kram till dig söta

    SvaraRadera
  2. Fröken Isakson: ja det var verkligen kul att jag hittade den

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.