tisdag 7 juni 2011

Ashton Kutcher

När det är mycket i skolan orkar jag inte med tunga ämnen. Det ska vara lättsamt och lättillgängligt. Då fungerar chick-litt och chick-flick prima. Under maj månad hade jag tydligen en grej frö Ashton Kutcher för jag har sett många av hans filmer som avslappning från tunga jobbiga teorier. Av dem jag sett kan jag rekommendera:
No Strings Attached ihop med Natalie Portman.A lot like love tillsammans med Amanda Peet
Spread och inte L.A Gigolo som den heter på svenska (mycket missvisande titel då den inte handlar om honom som gigolo).

3 kommentarer:

  1. He he, skådisen Pia Johansson var just på tv (Sommarpratarna) och hon nämnde att hon gillar när publiken somnar på teater för då märker hon att hon har berört dem hypnotiskt. Konstigt nog tänkte jag på dig...

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh tack för lite filmtips. Ska genast skriva upp. kramar

    SvaraRadera
  3. Miss E: hihi, numera är jag klarvaken när jag går på teatern.

    Fröken Isakson: nu när det är så fint väder är det kanske inte så kul att sitta inne och se film. men du kan spara tipsen till den mörka hösten/vintern

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.