måndag 19 april 2010

London?

Just nu sitter jag som klistrad vid datorn hela dagarna. Kollar SAS hur det ser ut med flighten. Tittar förbi hos DN och ser läget i stort. Så avslutar jag hos Luftfartsverket för att se hur det ser ut den närmsta tiden. På onsdag har jag nämligen en resa till London bokad. Jag har gett mig själv den i examinationspresent. Ska vara borta en vecka och har längtat hela den kalla och jobbig vintern. Men nu verkar det som om det inte blir någon resa, tack vare eller på grund av askan från vulkanen Eyjafjallajökull på Island. Jag är så arg och besviken. Ville verkligen åka. Och inte senare utan NU.

2 kommentarer:

  1. Hoppas hoppas det löser sig till dess. Kramar

    SvaraRadera
  2. Fröken Isakson: Uppdatering kommer när jag vet mer. Jag hoppas så jag med.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.