måndag 18 januari 2010

Nystart

Idag började en ny kurs på universitetet. Min sista innan examen (förutsatt att jag klara tentan i lördags och tar en resttenta i februari). Det ska bli otroligt skönt att vara klar med första anhalten i min akademiska karriär. Jag är inte färdig med studier, siktar på en masterexamen, men behöver lite andrum och erfarenhet emellan. Det börjar dra ihop sig att ordna med lite saker inför flytten och det som ska komma efter men nu ska jag pusta ut med min bok. Bara TVÅ månader kvar nu, i Stockholm, i skolan och med det liv såhär långt som jag har jobbar så hårt för att nå (att ta en kandidat var en stor dröm). God natt på er.

2 kommentarer:

  1. Det är så spännande. Du är så bra!

    SvaraRadera
  2. Miss UD: Det ska verkligen bli spännande jag längtar så. Och tack snälla, det betyder jättemycket för mig att coola du tycker att lilla jag är bra.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.