onsdag 13 januari 2010

Lever

Hejsan. Jodå jag lever. Men det är tentavecka (två tentor på en vecka dessutom). Har dragit på mig en förkylning då jag tog det lugnt för första gången på väldigt länge i helgen och allt hann ikapp mig. Samt att mitt internet strejkar. Modemet har lagt av, garantin har gått ut och Tele2 tänker inte hjälpa mig mer än att de vill kränga ett nytt för 500 spänn när jag har två månader kvar innan avtalet går ut. Tack men nej tack sa jag och ska se över mina alternativ. Bara så ni vet det är bara 1 års garantier på de mobila bredbandsmodemen sen får du köpa ett nytt om det går sönder. Kunde de ha talat om lite tidigare, stod inget om det i avtalet där bindningstiden är 1,5 år. Nu är jag sur.

3 kommentarer:

  1. Skönt att höra att du lever!
    Vad sugigt med modemet? Jag hade inte en aning om att det var så, kan ju vara bra att veta...

    Lycka till på tentorna och ta hand om dig och din förkylning!

    SvaraRadera
  2. Åh vad trist med modemet och att du är sjuk. HOppas du piggar på dig snabbt och att tentorna går bra. Kram till dig vännen.

    SvaraRadera
  3. Jo: bloggen har blivit lite försummad på sista tiden, men det ska bli ändring på det. Tentorna är avklarade och förkylningen ska väck

    Fröken Isakson: Jag börjar må bättre och nu är en fas i skolan över, tills nästa tar vid på måndag. Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.