onsdag 9 december 2009

Julkalendern: 9dec

I veckan fick jag reda på att jag klarat två tentor. Den ena var hemtenta för kvällskursen i etnologi som gick så in i vassen bra. Den andra var en salstenta för dagkursen i sociologi. Jag har aldrig under mina tre år på högskolan klarat en salsskrivning innan (blir väldigt nervös och har svårt att plugga till dem så jag gav upp för ett par år sedan). Men nu jäklar tog jag den och det med råge. Jag är så stolt över mig själv och att jag klara dem. Nu känns inget omöjligt längre, mina hjärnspöken kan äntligen försvinna och jag kan tror på mig själv utan reservationer. Så för att belöna mig sjäv (belöningar is the shit så ni vet) köpte jag en klocka som jag suktat efter ett bra tag. Den kommer från Muji och finns att köpa på Åhléns city. En herrmodell, för jag gillar stora ur.

4 kommentarer:

  1. Fin klocka och klart du var värd en belöning!

    SvaraRadera
  2. Gillar också herrur. Har en stor klocka från D&G .

    SvaraRadera
  3. Em: Det tyckte jag också ,-)

    Miss UD: Ju större desto bättre

    Att ha det gott: Hej på dig, roligt att se dig igen, jag har ju ny blogg numera kul att du hitta hit

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.