måndag 30 november 2009

This is it

Jag har glömt ge en recension på filmen This is it om och med Michael Jackson. Jag såg den när jag var hemma hos mamma förra helgen på vår lilla lokalbio. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte. Hade nog för höga förväntningar eller så ser jag inte poängen med en film om repetitioner. Det är tragiskt att det inte kommer bli några konserter, de hade nog varit en upplevelse. Och när vi gick hem från bion kändes det märkligt att han är borta, under de 1h40min vi såg honom kändes han väldigt levande och vid liv. En sak som är bra är att det görs en film om ARTISTEN Michael Jackson och inte allt annat skräp han omgavs av. Det är så här vi ska komma ihåg honom och de avtryck han lämnar efter sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.