fredag 27 november 2009

FYI

Ett ypperligt sätt att spendera en fredagskväll är att spela Kents samlingsbox, laga massor med mat, baka lite och samtidigt skriva på en synopsis. Kent är mina gamla idoler och jag mår alltid bra av att lyssna på dem, speciellt de gamla skivorna. Mat att ha i frysen är suveränt när jag kommer hem sent och är hungrig. Samt att det är gott med mat. Baka är rogivande för mig. Jag får ofta bra idéer när jag knådar en deg. Ett tips till dig som lyckas slarva bort din kavel är att ta ett glas och kavla med. Mina grannar uppskattar nog inte den höga volymen och mitt ylande men jag mår bra och det är allt som räknas.

3 kommentarer:

  1. Känns det bra så fortsätt!
    Jag får nog ta och leta fram mina gamla Kentskivor. Är lite sugen på konserten i mars. :-D
    Iof kanske jag borde lyssna på deras nya också.

    SvaraRadera
  2. Helt rätt! Man kan också gå ut och äta gratismat med Miss KYD och diskutera allt möjligt man aldrig trodde att man skulle diskutera :-)

    SvaraRadera
  3. Mia: Jag gilla verkligen inte nya skivan, knappt den förra heller så det blir ingen konsert för min del i vår.

    Miss E: Vi hade båda en bra fredagkväll med andra ord ;-)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.