söndag 13 september 2009

Kossor

bilden har jag lånat av snevide.com
En del är rädda för spindlar, höga höjder, mörker och så vidare. Jag är rädd för en mängd saker och en av dessa är kossor. De är stora, oberäkneliga och kan döda mig om de bara vill. Jag har varit rädd för dem sedan jag var liten och efter att ha sett filmen Juloriatoriet som tioåring blev det bara värre. Hallå mamman i den filmen blir ihjältrampad av kossor. Imorse var jag ute på en långpromenad och slutet av slingan går genom en kohage. Jag min naive idiot trodde att de gått in för säsongen fick hjärtat i halsgropen när jag gått genom halva hagen och kommer till en stooooor klunga kor som står och glor på mig. Jag tog mina långa ben och sprang som om det brann i baken och stanna inte fören jag var utanför hagen. Usch det var inte roligt och jag känner mig lite smått traumatiserad nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.