tisdag 8 september 2009

Hälsat på min vän Camilla

Idag efter skolan åkte jag till Norrbackagatan i Vasastan och hälsade på duktiga och supertrevliga Camilla Norrback. Jag spanade in nya kollektionen som just kommit upp i butiken. Tittade lite på kommande och fick hålla hårt i plånboken så jag inte spendera något (måste vänta till lönen den 27:e innan jag få shoppa igen). Jag är grymt sugen på de svarta skorna som lanserades nu i höstas. De är så fina och verkligen min stil. Måste nog åka tillbaka och prova dem. Alltid trevligt att hälsa på hos Camilla och hennes kläder är så fina. Hon är helt klart en av Sveriges duktigaste designers, och hennes ekotänk är så rätt.

4 kommentarer:

  1. fröken isakson: eller hur de är hur snygga som helt, vill ha vill ha... vad roligt att du hitta mig igen

    SvaraRadera
  2. Så sabla fina är de, de där skorna. Önskar att de fanns här i stan. Eller inte. Vad svårt det skulle bli att låta bli att köpa dem då ;-)

    SvaraRadera
  3. missy: jag vet och Camilla snodde ihop en så fin outfit till mig kring skorna när jag var där.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.